“A Mindenség nem értelmetlenül kattogó, öntudatlan gépezet, hanem minden ízében Tudatos világ, amelyet egy Tökéletes Intelligencia teremtett, sőt benne van! Az atomoknak is van szerény értelmük, emlékük, érzékenységük, ők is követnek valamit: egy gondolatot, egy mintát, egy energia-törvényt, amelyből kristályok, hegyek, csillagok, növények és állatok lesznek….

2400-1225.jpg

Ami láthatatlan, az a felfoghatatlan Bölcsesség irányító mintája, ereje, szelleme, mely mindent áthat, minden benne van és mindennel szétválaszthatatlanul egy!

Az igazság nem az, amit gondolunk – hogy mi okos emberek egy oktalan Univerzum lakói vagyunk, hanem éppen fordítva: mi oktalan, önhitt és buta emberek egy abszolút Intelligens világnak nem “lakói”, hanem elválaszthatatlan részei vagyunk, melyben minden mindennel összefügg!

Nem ok-okozati alapon, hanem eredendően és szétválaszthatatlanul. Nem tőlünk független díszletben élünk – hanem egyek vagyunk vele. Semmi sincs “külön”.” (Müller Péter: Jóskönyv)

3 hozzászólás

  1. suszti said,

    2007. november 19. at 15:35

    Vajon milyen Intelligencia lehet ami megteremtette a mindenséget az Univerzumot?

  2. danakiddo said,

    2008. január 13. at 14:17

    a titok :]

  3. Névtelen said,

    2011. július 12. at 05:06

    Én már régóta tudom, hogy az Univerzum része vagyunk. Tapasztaltam is. Hajnalban mentem dolgozni ősszel, csend volt, és megszólalt egy kis madár. Szépen fütyült, idézte a tavaszt. Arr agondoltam: De édes vagy kismadár !! Nekem énekelsz, felidézed a tavaszt.
    Ekkor megszólalt az összes madár a környéken. Fütyültek mindannyian. Komolyan a hátamon végigfutott a felismerés, hogy ezek a madarak NEKEM énekelnek. Hallgattam őket egy daragig, földbe gyökerezett lábbal. Aztán felocsúdtam és megköszöntem nekik. Ebben a pillanatban elhallgattak. Éketem meghatározó élménye volt. Egyszerűen tudtam hogy nekem énekeltek.
    Az élet szép. Vegye észre mindenki.
    Ágota


Szólj hozzá!

Követem

Értesítést küldünk minden új bejegyzésről a megadott e-mail címre.

Csatlakozz a 298 követőhöz

