the_little_prince_046.jpg

“Valami érthetetlen kapcsolat van a barátság és a csillag között.
Miért csillag a barát?
És miért barát a csillag?
Mert olyan távol van, és mégis bennem él?
Mert az enyém, és mégis elérhetetlen?
Mert az a tér, ahol találkozunk nem emberi, hanem kozmikus?
Mert nem kíván tőlem és én sem kívánok tőle semmit?
Csak azt, hogy legyen, és így, ahogy van; és ő van, és én vagyok, ez kettőnknek tökéletesen elég?
Nem lehet rá válaszolni.
Nem is kell.
De, ha nem is lehet, barátom iránt mindig azt fogom érezni, hogy csillag,
a világegyetemnek rám ragyogása.”
(Hamvas Béla)

Reklámok

3 hozzászólás

  1. Marex said,

    2009. szeptember 27. - 22:01

    Érzitek, milyen kozmikus távolságot kell bejárni egy barátságért?
    A hozzászolások alapján kevesen. Én már rég elindultam de a csillagok ragyogásán kivül
    mással nem találkoztam és lassan rájövök, ez több is, mint amit kivántam.

  2. Névtelen said,

    2011. április 25. - 21:25

    NAgyon szepen mondtad:)

  3. 2012. szeptember 9. - 10:33

    Számomra a kis herceg csillaga mindig segítség,bíztató mosolygás volt


Szólj hozzá!

