marai.jpg

“Utolsó leheletemmel is köszönöm a sorsnak, hogy ember voltam, és az értelem szikrája világított az én homályos lelkemben is. Láttam a földet, az eget, az évszakokat. Megismertem a szerelmet, a valóság töredékeit, a vágyakat és a csalódásokat. A földön éltem és lassan felderültem. Egy napon meghalok: s ez is milyen csodálatosan rendjén való és egyszerű! Történhetett velem más, jobb, nagyszerűbb? Nem történhetett. Megéltem a legtöbbet és a legnagyszerűbbet, az emberi sorsot. Más és jobb nem is történhetett velem.”
(Márai Sándor: Füves könyv – Önmagamról)

10 hozzászólás

  1. Attila said,

    2008. április 21. - 19:13

    Ez nagyszerű!!

  2. Claire said,

    2008. május 7. - 15:05

    ez a kedvencem. 🙂

  3. gemini:) said,

    2008. június 3. - 16:59

    Ezekért a sorokért szeretem Márai Sándort!

  4. Máté said,

    2009. február 18. - 01:23

    fantasztikus, zseniális. mindig leírja a leírhatatlant.

  5. Névtelen said,

    2009. november 6. - 20:22

    Márai a kedvencem!
    SZERETEM A SORAIT!

  6. Névtelen said,

    2012. május 18. - 21:32

    tengermélységnyi tiszteletem csak az önéé…………………..

  7. Névtelen said,

    2013. július 13. - 19:51

    nagyon szép

  8. Névtelen said,

    2014. október 8. - 23:51

    A halal utan mar nincs mitol felni,s en meghaltam.Csak a testem lezeng a terben,valamikor eltem,s halas vagyok erte.Azert ,hogy meghalasztottak azert nem.

  9. Névtelen said,

    2015. december 24. - 15:37

    Gyönyörű gondolatok!

  10. névtelen said,

    2017. március 30. - 20:34

    a napot köszönöm amikor elöször került kezembe irása.


Szólj hozzá!

