“Ma imádkoztam érted, és tudom, hogy Isten meg kellett, hogy hallgassa. Éreztem a választ a szívemben, bár Ő nem szavakkal beszélt. Nem kértem gazdagságot és hírnevet, tudtam, hogy téged ezek nem érdekelnek. Sokkal tartósabb kincseket kértem Tőle. Azt kértem Tőle, hogy legyen melletted minden új nap kezdetekor. Hogy adjon neked egészséget, áldjon meg, és küldjön neked barátokat, akikkel együtt járhatod az utadat. Boldogságot kértem számodra a kis és nagy dolgokban egyaránt. De leginkább szerető gondoskodásáért imádkoztam.” (Elisabeth Elliot)

Reklámok

8 hozzászólás

  1. Farkas Orsolya said,

    2007. szeptember 6. - 10:56

    Ez egy nagyon szep idezet.A kedvenceim koze tartozik.

  2. Shariel said,

    2008. május 7. - 08:00

    koszonom, ramtalaltak a szavaid. Es en rajuk. Halasan koszonom.

  3. a girl said,

    2008. szeptember 27. - 23:57

    Ez nagyon tetszett!

  4. anonym idézetfan said,

    2008. október 26. - 18:35

    nahát ez igazán szép!!

  5. Anita said,

    2008. november 19. - 11:30

    Ez az idézet nagyon szép, de a szerzője nem ismeretlen, és egy kicsit át lett írva. Elisabeth Elliot írta jegyessége idején, vőlegényének. E.E egyébként egy misszionárius nő.

  6. idezet said,

    2008. november 19. - 16:57

    Szia Anita!

    Köszönjük a kiigazítást. Le tudnád írni az eredeti változatot?

  7. S. said,

    2009. március 3. - 16:52

    Milyen igaz… NEm is olyan rég pontosan ezért imádkoztam én is…..

  8. Laura said,

    2011. szeptember 17. - 17:53

    imad meghalgatasra talalt. Vedd ugy,hogy joisten mondja ezt az en szavaim altal


Szólj hozzá!

