11.jpg

“A barát az, aki akkor van melletted, amikor máshol kellene lennie.” (Len Wein)

Reklámok

20 hozzászólás

  1. atti said,

    2007. szeptember 13. - 21:02

    🙂

  2. Zozo said,

    2007. október 3. - 13:04

    A legőszintébb idézet amit valaha olvastam!

  3. Kicsilány said,

    2007. december 14. - 19:41

    Ez nagyon igaz!

  4. tündérke said,

    2008. március 15. - 13:22

    ez így igaz,és én azt hiszem meg is találtam ezt az embert:)

  5. Stefi said,

    2008. március 17. - 15:37

    Igen,én is megtaláltam már ezt az embert neve:Gulácsi Rebeka

  6. t.ü.n.d.é.r said,

    2008. március 17. - 18:52

    nagyon igaz…
    csak kár
    hogy ezt az emberek nagytöbbsége
    szereti elfelejteni ..:(
    :S…de ez van…

  7. orssy said,

    2008. április 5. - 15:25

    teljesen igaz.
    épp azt a barátot keresem ;(

  8. ...csibe... said,

    2008. április 7. - 20:05

    According to me this the most beautiful what I read here, but it may be him that he is more beautiful at everything.I found my true friend already, and I tell everything to him. Beautiful. 🙂 ❤ Adrim<3

  9. ...csibe... said,

    2008. április 7. - 20:08

    I am the ninth and this lucky number of mine. He is my favourite in one. But I am idiotic! xD

  10. ...csibe... said,

    2008. április 7. - 20:10

    I could have written this down into one but all the same. Na good I stop it already now. 🙂 cub

  11. anonymus said,

    2008. április 9. - 17:24

    sose fogom megtalálni azt az embert 😥 😦

  12. gemini:) said,

    2008. június 3. - 17:14

    Én is így voltam vele de szerintem nem szabad keresni a barátot hisz általában mindig ott van az ember orra előtt!!!!!! Én pont így jártam!
    Tehát ne keseredj el soha ,csak nyisd ki a szemed!
    Meglátod nemis olyan lehetetlen! 🙂

  13. Winee said,

    2008. június 19. - 19:29

    És mi lenne akkor ha mindegyikre számmák egy kis időt?

  14. pankka said,

    2008. július 14. - 01:11

    De szép idézet! És tényleg igaz. Örülök, hogy én több ilyen barátra is ráleltem.
    Csibe, te viszont megtanulhatnál angolul, mielőtt úgy írsz…

  15. Dóri :) said,

    2008. szeptember 13. - 12:19

    Szerintem gyönyörű ez az idézet! Igazán elgondolkodtató…

  16. Judit said,

    2009. január 10. - 16:56

    A legjobb barátnak alkalmas ember sokszor ott van elöttünk…Akár fiú akár lány..:D Engem regetegszer piszkállnak a legjobb barátom miatt,h fiú…,mert nem láttnak benünk semmi közöst s épp ez az amiért legjobb barátok vagyunk..Sosem fogok járni v valami ilyesmi,mert rá nem lehet úgy tekinteni..:D Szeretem őt s ő mindig velem van…álltalában sose kéne ott lennie…:P Szeretem őt..Keressetek s megtaláljátok,mert érdemes!!

  17. Erik said,

    2009. május 4. - 20:39

    Hát elég kevés ilyen ember van a világon.

  18. pink said,

    2009. augusztus 4. - 17:24

    Tényleg nagyon szép idézet!!! Én azt hittem h rátaláltam több ilyen barátra!! DE tévedtem!! Az egyikük több mint 10 év után 1 új barátnőjét választotta. A másiknak mindig is csak a 2.-ik voltam.A harmadiknak mostanság sose jutok eszébe. És nem én vagyok az első ha szólok neki!!Szóval…:(

  19. dorka said,

    2010. január 10. - 15:51

    szerintem ez teljesen igaz a barátokra én nekm a legjoba barátom a zsófi és most irok neki msnen hogy ez elmondjam neki mert ö az igazi barátom

  20. Detti said,

    2010. május 14. - 16:22

    szerintem nem azt kell keresnünk h nekünk ki az igaz barátunk, nem azon kell keseregnünk h nekünk ilyen nincs is… hanem legyünk mi másoknak igaz barátja! ha így állunk hozzá, egyszer azt vesszük észre hogy nekünk is van/vannak 🙂


Szólj hozzá!

