“Semmi nem érkezik idejében, semmit nem ad az élet akkor, amikor felkészültünk reá. Sokáig fáj ez a rendetlenség, ez a késés. Azt hisszük, játszik velünk valaki. De egy napon észrevesszük, hogy csodálatos rend és rendszer volt mindenben … Két ember nem találkozhat egy nappal sem előbb, csak amikor megértek e találkozásra … Megértek, nem éppen hajlamaikkal vagy szeszélyeikkel, hanem belülről, valamilyen kivédhetetlen csillagászati törvény parancsa szerint, ahogy az égitestek találkoznak a végtelen térben és időben, hajszálnyi pontossággal, ugyanabban a másodpercben, amely az ő másodpercük az évmilliárdok és a tér végtelenségei között.”
(Márai Sándor: Eszter hagyatéka)

Reklámok

9 hozzászólás

  1. Eszter said,

    2008. január 3. - 21:26

    Annyira gyönyörű…és tökéletesen illik Ránk….Rám és a Szerelmemre…A mi talákozásunk is ilyen volt….akkor kellett megtörténnie…

  2. dóri said,

    2008. február 17. - 22:03

    Nagyon igaz ez az “idézet”-ÉN hiszek az Istenben és a sorsban. Véletlenek nincsennek. Csak FIGYELNI kell és mindenki észre fogja venni. Az egész élet és a történések olyan, mint egy fogaskerék, minden összepasszol, csak “NÉZZ és LÁSS”

  3. Dorcy said,

    2008. június 8. - 10:27

    EZ EGY NAGYON NAGYON SZÉP IDÉZET!!! ÉS IGAZ IS! 🙂

  4. sanyi said,

    2008. július 13. - 07:03

    Szíven talált ez az üzenet: nem jöhettem össze vele, mert még/már nem jött el a
    pillanat. Pedig szeretem és ő is szeret. De a sok különbözőséget hiába szerettük volna legyőzni, az kevés volt eddig. Majd eljön a pillanat.
    Szeretlek Oti!

  5. Kicsi said,

    2008. augusztus 28. - 21:20

    Gyönyörű ez az idézet. Az én barátom is ott volt mindig mellettem,de egy adott helyen és időben kellett nekünk találkozni.
    Szeretem

  6. kata said,

    2008. október 17. - 11:40

    Sokáig nem tudtam elfogadni,hogy miért nem előbb….hogy ennek nem így kellene lenni…akkor meg már minek találkoztam vele,s ha találkoztam is,minek ismertem meg.Hogy még jobban fájjon az,lekéstünk egymásról????Ahogy telt az idő és belegondoltam minden múltambéli és múltjabéli részletbe,rájöttem,akkor még belül nem voltunk felkészülve.És most várok.Várom ,hogy beteljesedjen.De Márai ezt is tudta..

  7. Kiscsillag80 said,

    2010. április 6. - 06:28

    Valószínűleg sok ember gondolja így-tetszik:)

  8. igyvolt said,

    2011. április 23. - 10:47

    Rosszkor találkoztunk, de találkoztunk. Az életem része marad, pedig most távolabb lesz. Talán egyszer újra mellém sodródik. Ez a jó szó, mert mindig így volt, amikor kellett, mellém sodorta valami. Ha másnak elmesélem csak nevet. Én csak mosolygok… azon aki nevet.

  9. Névtelen said,

    2014. szeptember 21. - 14:36

    Gyönyörű igazság!


Szólj hozzá!

