“Valahányszor elindulsz otthonról, húzd be az állad, emeld fel a fejed, és szívd tele a tüdőd levegővel, idd be a napfényt, köszöntsd mosolyogva a barátaidat, és szívvel-lélekkel szoríts mindekivel kezet. Ne félj attól, hogy félreértenek, és egy pillanatig se törődj az ellenségeiddel. Döntsd el határozottan mi a szándékod, aztán pedig egyenesen törj a cél felé. Legyen szemed előtt a magasztos cél, amit kitűztél magad elé – és akkor egy idő múlva észreveszed, hogy öntudatlanul is megragadod azokat a lehetőségeket, amelyek vágyaid teljesüléséhez szükségesek, ugyanúgy, ahogy a korallállatka kiválasztja a tenger habjaiból mindazt, amire szüksége van. Képzeld önmagadat annak a tehetséges, komoly, hasznos embernek, aki lenni akarsz, és ez a gondolat óráról órára jobban átalakít majd, hogy saját eszményedet megközelítsd… A gondolat minden, őrizd meg e helyes lelki magatartást: a bátorság, az őszinteség, a jó kedély szellemét. A gondolkozás szinte alkotás. Minden jó dolognak a vágy a szülője, és midnen őszinte imádságot meghallgat az ég. Olyanokká leszünk, amilyenekké szívünk mélyén lenni szeretnénk.” (Elbert Hubbard)

Reklámok

8 hozzászólás

  1. Csilla said,

    2008. június 8. - 11:46

    Ez nagyon szép és való igaz!

  2. fgaben said,

    2008. július 31. - 15:07

    öt éve függ a hűtőm ajtaján ez az idézet, mindig ezzel indulok neki a napnak. örülök, hogy másnak is sokat jelent.

  3. aczélka said,

    2008. augusztus 29. - 21:04

    A Keresztfiam ezt az idézetet kapta tőlem a 18. születésnapján. Újra és újra elolvasva megnyugszom, hogy jó útravalót kapott a batyujába…

  4. anom said,

    2008. augusztus 30. - 21:47

    pont abban a korban vagyok, mikor álmaimat, céljaimat megvalósíthatom. előttem van út, már csak ki kell taposnom, és ez az idézet minden utasítást megad, hogy ezt megtegyem!
    eddig is ez alapján éltem, és nekem bevált;-)

  5. :) said,

    2009. július 22. - 00:54

    nekem is nagyon tetszik:) igazán nagyon szép és igaz minden ami bele van írva:)

  6. Gabi said,

    2010. február 24. - 07:33

    Én csak most olvasom ezt az idézetet, de már a honlapunk is ennek szellemében született…
    Kívánom másoknak is, hogy ezt megfogadják!!

    Üdv,
    Gabi

  7. Bálint Szilvia said,

    2011. május 24. - 08:58

    Nekem nagyon tetszik,elolvastam töbször is,van benne igazság.
    De nagyon nehéz néha pozitivan gondolkodni.

  8. ilike said,

    2012. június 22. - 09:07

    jo vigasztalas most nekem!


Szólj hozzá!

