“Fura dolog ez a hiányérzet. A legváratlanabb időben jelentkezik, képtelen helyzetekben. Betöri az ajtót. Nem kopogtat, nem kérdezi, hogy alkalmas-e , és a legfontosabbat is elfelejti, hogy fel vagyok-e rá készülve. Csak jön és beköltözik a lelkembe. Próbálom nem észrevenni, elterelni a gondolataimat.  De azokon a napokon, mikor meglátogat, a könyvek közül előkerül egy réges-régi fénykép, a rádióban felcsendül egy évek óta nem hallott dal vagy az utcán elsuhan egy ismerős kabát.
Emlékeztet azokra az időkre, mikor még nem ismertem Őt, a hiányt. A múlt boldogságából azonban csak egy pillanatot engedélyez. Végül megtör. Fájdalmat ébreszt és könnyeket fakaszt. Az időt lelassítja, az álmokat elkergeti, és mikor már minden energiámat elszívta, elmegy. Elmegy úgy, ahogy jött, kérés nélkül… váratlanul.” (HamiaLinda)

Reklámok

27 hozzászólás

  1. beácska said,

    2008. október 1. - 18:48

    tökéletesen átérzem ezt.

  2. G said,

    2008. október 2. - 16:13

    Honnan van az idézet??

  3. idezet said,

    2008. október 3. - 11:49

    Sajnos nem tudjuk a forrást 😦

  4. Nicike said,

    2008. október 6. - 12:30

    Mindenesetre nagyon tetszik. 🙂

  5. Névtelen said,

    2008. október 6. - 15:00

    én nekem nagyon nagyon tecik nagyon nagy az egész;):D

  6. HamiaLinda said,

    2008. október 7. - 20:01

    ezt én írtam.:) a régi blogomon megtalálható, kb. fél éve tettem fel. 😛

  7. idezet said,

    2008. október 15. - 10:15

    A forrás személyesen jelentkezett 🙂 Kösziii. Jól írtam a neved?

  8. Dorina said,

    2008. október 23. - 09:19

    Szerintem nagyon jo ez az idézet:)mikor elolvasom mindig meghat:):$nagyon szeretem ,ez a kedvencem;):D

  9. ida said,

    2008. október 30. - 22:53

    jó nagyon

  10. Gábor said,

    2008. november 1. - 17:53

    Nagyon jó ez az idézet! Most potyog a könnyem és emlékezek arra a barátomra akit túl korán elszólított az ég:(

  11. Bogibaba said,

    2008. november 6. - 14:04

    Nagyon találó! Pont átérzem, mindent kifejez…

  12. Kokas said,

    2008. december 8. - 18:01

    Engem is megérint, egy érző embernek sűrűn vannak ilyen pillanatai…

  13. Murthyke said,

    2008. december 25. - 10:34

    Kedves Linda!

    Rossz szó, s igazán nem is találok ideillőt, így csak ennyi: gratulálok ezekhez a sorokhoz. Nagyon találó és szívbe markoló. Ezeket a gondolatokat “csak” azok érthetik igazán, akik vesztettek már el valakit (így, vagy úgy…).

    Köszönöm, s szívesen olvasnék még Tőled!

  14. melike said,

    2009. március 14. - 11:09

    ez oltari nagyon jo te szekesztetted?

  15. Kinga said,

    2009. március 25. - 17:48

    Mintha az én szívemből szóltál volna. Csak gratulálni tudok.

  16. G.Zsuzsa said,

    2009. május 25. - 16:10

    Örülök,hogy rátaláltam.Köszönöm.

  17. Timi said,

    2009. július 5. - 23:57

    Talan sokan maskepp gondolkodnanak,ha csak nehany ilyen idezetre,nehany ilyen mondatra ratalalnanak….elgondolkodnanak a valodi ertekekrol az eletben,atgondolnanak nehany dolgot hogyan kellene szebben es jobban elni a jelenben..igen,igen.

  18. Lessmeister Elisabeth said,

    2009. július 17. - 15:39

    Kedves Linda!

    Most találtam rá erre az oldalra. Alig győzöm olvasni a sok engem érdeklő dolgokat.
    Amit írtál, nagyon igaz. Kicsit továbbgondoltam, a “hiány” olyan sok mindenben jelentkezhet. Nálam szinte hisztérikus vágyakozást, bizonyos helyek után, amelyeket nem találok, pedig léteznek tudom, mert már voltam ott, valamikor egy előző életemben.
    Nagyon tetszik, amit írtál, nagyon megérintett.

  19. love said,

    2009. november 5. - 16:56

    Kedvenc…:)

  20. Lukács András said,

    2009. december 29. - 18:15

    Csodálatos szöveg, átérzem, átélem ezeket a sorokat, mivel azt gondolom sok esetben ilyen az emberi élet. Sokszor képtelenek vagyunk arra, hogy átlépjük a múltat, elefeledjük a hiányt, minden bánatunkat egy boldogabb, szebb jövőért.

  21. tomola judit said,

    2010. május 12. - 11:50

    Liptai Claudia is ezt másolta be a blogjába!

  22. Melion said,

    2010. július 2. - 18:20

    Kedves Linda!

    Sok idézetet olvasni az emlékekről, a hiányról, de ez más…személyes..
    Én elvesztettem a barátomat…örökre..esélyem se volt rá, hogy elbúcsúzzak tőle. A dalok a rádióban, egy ismerős dallam, egy film, egy érzés…mind-mind rá emlékeztetnek fájdalmat hagyva maguk utána. Alszok rá..egyet, kettőt…sokat…és máris elfelejtem. Amilyen hirtelen, bejelentés nélkül előtörtek bennem, olyan hirtelen tűnik el… és, mint egy előttem szóló már mondta…a gratulálok csak egy üres szó…és nem lenne elég ide. Mégis, mivel nem találtam meg a megfelelő szót rá, csak így tovább:)

  23. Névtelen said,

    2012. május 30. - 14:42

    nagyon igaz ha elveszítünk vkit, nem is arra gondolunk hogy milyen sok szép élményünk volt együtt, hanem hogy több nem látom, miért nem így csínáltam stb. és a hiány az amit tényleg nem lehet csakúgy elkergetni, nagyon tudja marni a szivet

  24. Névtelen said,

    2013. március 9. - 08:37

    Ugyanezt érzem. Ha süt a nap, ha esik az eső, ha ránézek egy virágra, a csillagokra, a felhőkre, a rohanó autókra, nevető emberekre. Az élet szépsége, vagy szomorúsága is az Ő hiányát hívja elő. Hogy másképp tennék sok mindent. Ha tudom, hogy lesz egy utolsó nap, amikor már nem lesz.

  25. 2013. július 3. - 21:17

    Sziasztok! A forrás jómagam vagyok – Kovács Tomó. Még 2009-ben írtam ezt a pár gondolatot, és nagyon örülök, ha tetszik!
    Egyben kérem a posztolót, hogy jelezze az idézet jobb alsó sarkában /Tomó Kovács/.
    Köszönöm!
    Természetesen a hitelesség igazolására az eredeti 2009-es fájlt tudom küldeni, s amennyiben jelöltök face-n, még több, hasonló írásommal találkozhattok 🙂

  26. 2013. július 3. - 21:22

    Visszaolvasva a posztokat, kérném Lindát – természetesen örülve a gondolatokkal való azonosulásának -, hogy a fennálló plágiumhelyzetet szüntesse meg, és korrigálja blogját, valamint ezt a bejegyzést is.
    Köszönöm!

    http://www.szerzoijog.com/plagium

  27. idezet said,

    2013. július 4. - 13:49

    Az idézet 2008-ban került fel a blogra, úgyhogy ha 2009-ben írtad le a gondolatod, akkor valaki már előtted is megfogalmazta.


Szólj hozzá!

