“Tavasz volt, de én a nyarat vártam;
a meleget, a patakok hűs vizét.
Nyár volt, de én az őszt vártam;
a színes leveleket, és a hűvös, száraz levegőt.
Ősz volt, de én a telet vártam;
a ropogós havat, és a karácsony örömét.
Eljött a tél, de én a tavaszt vártam,
a rügyfakadást, a nap melegét.
Gyermek voltam, de felnőtt akartam lenni;
szabad és önálló.
Húsz éves voltam, de harminc akartam lenni,
érett és sokat ismerő.
Középkorú voltam, de húszéves akartam lenni;
ifjú és szabadlelkű.
Nyugdíjas lettem, de középkorú akartam lenni;
tevékeny élettel.
Életem elmúlt, és sohasem kaptam meg, amit akartam.”

– idézve Linda Dillow: Akinél a szív lecsendesül c. könyvében

4 hozzászólás

  1. Valentino said,

    2008. december 22. - 23:58

    Fantasztikus! Egyszerű és elgondolkodtató! Rávilágít arra, amit nap mint nap megteszünk azért, hogy az élet biztosan kiszaladjon az kezeink közül és hogy véletlenül se tudjuk élvezni azt, amink van. Nem feltétlenül kell így gondolkodjunk!

    Carpe diem 🙂

  2. Rebe said,

    2008. december 31. - 22:20

    Erdekes….es ami megrazo hogy igaz is…:(almodozunk s vegul arra eszmelunk hogy nincs idonk megelni almaik,……eletunk……:(

  3. Zólya Ibolya said,

    2009. március 24. - 21:13

    Nagy nyereség az istenfélelem megelégedéssel…Bizony, nekem is van mit tanulnom ezen a téren!!!

  4. beacska said,

    2009. június 12. - 18:39

    nagyszeru!!! egyszeru es megis ha elolvassuk ravilagit alra h anyi mindent szeretnenk az eletben de ha nm teszunk erte semmit eletunk vegeig sem kaphatjuk meg!!!

    ALMODOZUNK S VEGUL ALRA EBREDUNKFEL H NINCS SEMMI AMIT ELERTUNK VOLA EBBEN AZ SZEP ES CSALODASOKKAL TELI ELETBEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Szólj hozzá!

