“Bármit veszítesz, helyette nyersz valami mást.” (Ralph Waldo Emerson)

9 hozzászólás

  1. Red said,

    2010. június 16. - 21:03

    EZ NEM IGAZ!
    Akik azt mondják hogy igen,azok majd megkapják az élettől 🙂
    Én csak előre szólok.Hiába vagy optimista,hiába hiszed hogy ez igaz 🙂
    mert nem így van.Ha elhiszitek jó nagyot estek pofára.
    Tudjátok mit?…Aki elhiszi azt és elesik..azt majd összekaparom a földről és nevetek egy jót rajta 🙂

  2. Magányos said,

    2010. június 30. - 18:31

    Red nem érted a közmondás lényegét, nem látod benne a fontos részleteket, és a mögötte rejlő tanulságot.

    Ha kudarc ér, elrontasz valamit, hibázol, akkor tanulj belőle, és szűrd le a tanulságot, hogy sose kövesd el újra azt a hibát. Igen, kurdarc esetén veszíthetsz… jól gondolod Red… sokat veszíthetsz, de a kudarc által tapasztalatot nyersz, ami nagyon értékes.
    A tapasztalatokból pedig tanulhatsz, de aki nem akar tanulni az sose fog messzire jutni az élet ösvényén. Erre tanít ez az idézet.
    Red, pontosan a te hozzá állasod vezet pofára eséshez… ha nem tanulsz a hibáidból, akkor sose fogsz messzire jutni az életben, bárhogy is akarod.

    Ferenc a magányos vándor

  3. Dalarin said,

    2010. július 22. - 10:57

    Csatlakozom az előttem szólóhoz! Az ilyen hibákból mindig nyer az ember tapasztalatot, amit nem követ el még egyszer!

  4. Liz said,

    2010. július 25. - 15:39

    Én hiszek benne.
    Ha elveszítesz valamit vagy elrontasz lépj tovább és egyszer megkapod érte a jutalmat.
    Aki olyanokat mond, hogy nem igaz az már feladta, már nem is fogja észre venni a lényeget!

  5. Triste said,

    2010. augusztus 21. - 22:17

    Én nagyon szeretnék hinni benne! Óriásit csalódtam, és ha a hitemet is elveszteném/elvesztettem volna, akkor már tényleg nem maradna semmim. Hiszek az igazságszolgáltatásban, és abban, hogy a veszítés mértékével azonos arányban kapunk erőt ahhoz, hogy megpróbáljunk továbblépni. Soha nem akarom elveszíteni a hitemet.

  6. Névtelen said,

    2010. szeptember 13. - 09:14

    Biztos,hogy igaz. Sokat veszítettem az életben,de kaptam helyette valami mást. Nem mondom,hogy jobb vagy rosszabb az életem,mert nem tudom,hogy milyen lett volna.De nincs panaszra okom!:)

  7. Nóci Raven said,

    2011. június 30. - 18:14

    Ez nem hit kérdése, hanem tapasztalaté. Én Red-del értek egyet. Lehet h ez az eleséses dolog és h szereztél megértést h ne rontsd el mégegyszer igaz, de csak ebben az egy esetben.
    Mert aki minden helyzetben ezt hiszi h ígyvan az téved.
    Másrészben pedig sosem azonos az arány a vesztés és a nyerés között…
    Bár az is igaz h jobb optimistának lenni, mert az vidámít minket, szóval aki ebben hisz az sem baj =)

  8. Névtelen said,

    2012. október 24. - 08:52

    Gyerekek! Én csak egyet mondok: az éremnek mindig két oldala van, és csak rajtad múlik, hogy megfordítod és megnézed- e a másik oldalát.
    Persze ehhez kell egy kis intelligencia.
    Én nem tartom magam örök optimistának, de intelligensnek igen.

  9. Névtelen said,

    2016. február 4. - 19:43

    Nagyon igaz! És itt nem csak a tapasztalatszerzés a lényeg amit nyerhetsz, hanem újabb lehetőségeket, amik nem jönnének, ha nem történne negatív dolog. Csak nem a jelenben kell értékelni, hanem nézzetek vissza a múltba. Személy szerint nekem nagyon sok pozitív változás nem jött volna az életembe, ha nem billent ki egy-egy komolyabb tragédia, bukás előtte ami változásra késztetett.
    Nem kell elhamarkodottan megítélni, hogy mi negatívum vagy pozitívum. Még az is megeshet, hogy áldani fogod a percet, amikor kirúgnak a munkahelyedről vagy elhagy a barátnőd…:)


Szólj hozzá!

