“Tegyünk valami olyant minden nap, amitől félünk.” (Eleanor Roosevelt)

Reklámok

7 hozzászólás

  1. Névtelen said,

    2011. július 31. - 16:48

    Gyönyörű !!

  2. Annamari said,

    2011. szeptember 4. - 13:10

    Én megtettem és csalódottság lett az ára! Kérdem én melyik rosszabb?Félni vagy csalódni?

  3. Névtelen said,

    2012. június 5. - 12:47

    Azt hiszem jobb megtenni és megbánni, mint nem megtenni és azon bánkódni.. 🙂

  4. rami said,

    2013. november 9. - 11:26

    mind kettő de hibákból tanulunk

  5. Mentalevél said,

    2014. május 4. - 19:48

    Egyszer megtettem de köszönöm többet nem. Elég volt untig egyszer is…

  6. 2014. október 6. - 21:19

    igaz!

  7. Ircsi said,

    2016. január 24. - 09:50

    Éva és Ádám ha nem tette volna meg amit megtett..akkor ma az egesz világ jólétben élne ,az ő hibájuk miatt szenved az egész világ…szerintem okból félünk attól amit nem szabad megtenni…jobb félni ,mint megijedni! Ha félsz valamitől annak oka van! Például én félek a tömegtől..pánikoltam és direkt a tömeg felé mentem,addig amig ez a érzés elmúlt,vagy az agyamat kényszerítem arra,ha érzem a pánikot,hogy mondogatom ..jól vagyok,jól vagyok…elterelem a gondolataimat,és az Úgyis lesz! De ha olyat akarsz megtnni,amit az életed végéig bánnal ,akkor ne tedd! Tehát félelem és félelem közt azért van különbség!


Szólj hozzá!

