57.jpg

“Isten mindennap ad nekünk egy pillanatot, amikor megváltoztathatunk mindent, ami boldogtalanná tesz. S mi mindennap úgy teszünk, mintha nem vennénk észre ezt a pillanatot, mintha nem is létezne, mintha a ma ugyanolyan lenne, mint a tegnap, és semmiben sem különbözne a holnaptól. De aki résen van, az észre fogja venni a mágikus pillanatot. Bármikor meglephet minket: reggel, amikor bedugjuk a kulcsot a zárba, vagy az ebéd utáni csöndben, és a nap bármelyik percében, amelyik nem látszik különbözőnek a többitől. Mert ez a pillanat létezik, és ebben a pillanatban a csillagok minden ereje belénk száll, és segítségükkel csodákra leszünk képesek.”
(Paulo Coelho: A Piedra folyó partján ültem, és sírtam)

3 hozzászólás

  1. 24589 said,

    2007. december 28. - 01:26

    eszre akarom venni a pillanatot,resen leszek…

  2. Dorcs said,

    2008. április 20. - 21:23

    Azt hiszem én már egyszer- kétszer észrevettem, hihetetlen boldogság és kiegyensúlyozottság kerít olyankor hatalmába! 🙂 Nálam legalábbis ez így volt…”enyém” a világ és bármit még el tudok érni… akár a napot is! 😀

  3. Lili said,

    2010. július 6. - 20:29

    Egyik nap haza érkezetem, és látom, hogy egy virág van az ablakomban. Hirtelen elfelejettem, milyen szörnyű is volt az nap, mert már tudtam,hogy érdemes volt felkelnem. Ez volt az a mágikus pillanat.


Szólj hozzá!